fmyh_13.gif   fmyh_13.gif       fmyh_13.gif

نتیجه تصویری برای دوستت دارم عشقم متحرکنتیجه تصویری برای دوستت دارم عشقم متحرک

هـــمــه جــا بـــا طـــوام عشـقـم
ســـــــــرزمیــــن عشــــــــــق
فرسنگ ها جسممان از هم دور اســــــــــــت،ولی روحمان در حوالی هم است،زندگی زیباست اگر با تو باشد((وحیده))

هـــمــه جــا بـــا طـــوام عشـقـم

 

           

                 نتیجه تصویری برای قلب متحرکمن که زندگی ندارم / واسه من درد نبود تو کم نیستنتیجه تصویری برای قلب متحرک
              نتیجه تصویری برای قلب متحرک    آره زنده موندم اما / زندگی نکردنم دست خودم نیست نتیجه تصویری برای قلب متحرک
               نتیجه تصویری برای قلب متحرک شاید از خودت بپرسی /عشقه دیوونت چرا آدم نمیشهنتیجه تصویری برای قلب متحرک
         نتیجه تصویری برای قلب متحرک    چرا بعد این همه سال / حتی یک شب به تو حسم کم نمیشهنتیجه تصویری برای قلب متحرک
           نتیجه تصویری برای قلب متحرک    آخه دوست دارم / هر جا باشی / حتی از من اگه جدا شینتیجه تصویری برای قلب متحرک
                  نتیجه تصویری برای قلب متحرک  بازم بغضت تو صدامه و عشقت تنها تکیه گاهمهنتیجه تصویری برای قلب متحرک
                  نتیجه تصویری برای قلب متحرک  دوست دارم / آرزومی /هر جا میرم رو به رومی نتیجه تصویری برای قلب متحرک
                نتیجه تصویری برای قلب متحرک    حسم با تو عاشقونه تو این حاله من یه نشونستنتیجه تصویری برای قلب متحرک
 


نظرات شما عزیزان:

سایگل
ساعت10:48---3 آذر 1396
چه کسی حقیقت را می گوید؟

کلمات یا سکوت

نگاه یا صدا

آرامش یا اضطراب

دوری یا نزدیکی


((بلاگا دیمیتروا))


پاسخ:ممنونم از کامنت های زیباتون انشالله جبران میکنم سایگل جون (وحیده )


سایگل
ساعت10:47---3 آذر 1396

برهنه شو

در شعر من

و هراس مدار

که با واژگانم می پوشانمت

تن مرا

به شعله ی بوسه ای

خاکستر کن

و باد را بگو

مرا با خود

به سرزمینی بَرد

که شانه های مردمانش

از بار ملامت عشق

آسوده است ...


((محمد شیرین زاده))



سایگل
ساعت10:47---3 آذر 1396
نگاهم درنگی کرد بر ستارگان

کاش به یاد نمی‌آوردم

که هیچ‌گاه از راه نمی‌رسی


((راینر ماریا ریلکه))

ترجمه: علی عبداللهی


سایگل
ساعت10:47---3 آذر 1396
چه می داند

سرنوشتش چیست

برگی

که در دستان باد

معنای بودنش را

با خود می برد ...


((محمد شیرین زاده))



سایگل
ساعت10:46---3 آذر 1396
حالا که پاییز

دارد می رود

دستانم را محکم تر بگیر

من هنوز تنم

زخمی

سقوط برگ هاست

نگذار

سرمای زمستان

ریشه ام را

بخشکاند ...



((محمد شیرین زاده))


زهرا
ساعت17:06---30 شهريور 1396
خیلی قشنگ بود

پاسخ:ممنونم رفیق خوبم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ نوشته شده در شنبه 18 ارديبهشت 1396 ساعت 1:20 توسط S&V:

Design By : Bia2skin.ir